dinsdag 19 april 2011

Zwierrokje poging 2.

 Helaas ben ik er in geslaagd om het eerste zwierrokje voor de dochter te verprutsen. Het eerste naaide ik nog met de oude naaimachine van de mama maar de naad was niet naar mijn zin. Een paar dagen later kocht ik mij dan uiteindelijk een nieuwe naaimachine die op mijn tempo werkt en ik wou de naad opnieuw naaien maar dat bleek toch geen goed idee aangezien ik de machine nog niet voldoende kende. Ondertussen zijn we toch vrienden geworden en dus maakte ik een tweede zwierrokje voor de dochter. Het stofje kocht ik op het stoffenspektakel voor mezelf maar ik had nog ruim voldoende om er dit rokje mee te maken.


















Van de mooie stof van rokje 1 heb ik nog een klein restje maar niet meer voldoende voor een zwierrokje. Dus de zoektocht naar een mooi patroontje kan beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten