donderdag 15 september 2011

K & K vulde de voorraad aan

Fijn toch die mailtjes van mensen die weten waar ik mee bezig ben en die me verder vooruit willen helpen! Zo kreeg ik een mailtje van Greet met een paar foto's van spullen die zomaar in een schooltje buiten worden gezet en staan te verkommeren, zonde toch! Dus trok ik er heen en redde ik een paar spullen om die hopelijk een nieuw leven te geven. De stoeltjes dateren uit de jaren '60 zo las ik onderaan de zitting, super toch! Degelijk materiaal maakten ze toen nog!





Dus: dank je Greet!! 

3 opmerkingen:

  1. Oef! Nog net op tijd kunnen redden! Ik ben al héél benieuwd naar wat voor moois jij er weeral van zal maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je al wordt getipt en zo leuk spul kan vinden! Helemaal fijn die recyclage, en je maakt er dan ook nog iets prachtigs van!

    BeantwoordenVerwijderen