zondag 27 november 2011

De vitrine

Vandaag ging ik naar de vitrine, een beurs met allemaal leuke winkeltjes in Brugge. Ik was er nog nooit eerder. Deze keer kozen ze voor een nieuwe locatie en die was héél mooi. Af en toe een beetje krap door het vele volk maar gelukkig viel het nog mee toen ik er was.
Ik kocht er deze vossen kousjes bij kiddiffit:
Ik had ze al een tijdje op het oog maar toen ik ze live zag kon ik ze toch echt niet meer weerstaan. 

En bij papiermier kocht ik schitterende plakband: 


Voor de rest nog héél wat moois gezien, maar een mens kan niet alles kopen natuurlijk.


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie aankopen-die sokken zijn te gek. Geniet ervan. Een mooie week toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige sokken zijn het! Mare zal ze zonder twijfel dag én nacht willen dragen! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen