vrijdag 22 juni 2012

Juf-stoel voor juf Romanie.

Omdat juf Romanie een juf is uit de duizend. Omdat ze Mare ( en mij) een mooi jaar heeft gegeven. Omdat ze de tijd neemt om ieder kind te leren kennen en hen stuk voor stuk geeft wat ze nodig hebben. Omdat ze me de kans gaf om af en toe eens deel te nemen aan het klasgebeuren. Omdat ze rustig is en alles met hart en ziel doet. Omdat ze Mare heeft leren lezen, schrijven en rekenen en nog zoveel meer. Omdat ze is wie ze is. Daarom een stoeltje speciaal voor haar:


Update: Juf  is tevreden! 








6 opmerkingen:

  1. Prachtig ! Goede juffen en meesters betekenen zoveel voor onze kinderen, ze zijn echt wel een attentie (of een prachtstoel) waard !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geen juf, maar als ik dit zie wil ik het heel graag worden! ;-) Knap gemaakt! Ik ben ook heel zeker dat ze hier blij mee gaat zijn: eindelijk eens een nuttig cadeau na al die kussentjes en beertjes met "Bedankt juf" en doosjes chocolade en flesjes wijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer heel mooi!! En een stuk origineler dan al die pralines of voorgekauwde spullen uit de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Al die gepimpte meubels!! Waar wil jij voor swappen en welk jurkje+ luiertje wil je? Je moet wel even 2 keuzes doorgeven want Vietje heeft eerste keus!

    BeantwoordenVerwijderen