woensdag 28 november 2012

Secretaire.

Ooit vond ik een secretaire in de ecoshop, toen dit soort meubeltjes nog niet 'gezocht' werden. Omdat ik toen ik klein was altijd al een fascinatie had voor secretaire's nam ik ze mee om ze zelf te gebruiken. Maar omdat ik steeds aan het schilderen ben voor anderen zette ik ze gewoon zo in mijn woonkamer met het idee om ze ooit eens onder handen te nemen... maar je kent dat wel dat komt er gewoon niet van.
Een paar maanden geleden vond ik een gelijkaardig exemplaar dus dit was de kans om het nieuwe exemplaar tussen mijn opdrachten door gebruiksklaar te maken voor mezelf. Ondertussen is dat ook gelukt, het resultaat daarvan kan je hier bekijken.
De andere secretaire had ik dus over en toen Kaat me vroeg of ik nog een bureau'tje had staan voor haar zoon was ze meteen verkocht.
Aangezien de secretaire niet meer in al te beste staat was schilderde ik ze volledig. Nu is ze klaar voor een volledig nieuw leven!

De buitenkant in het wit en de binnenkant in een mooi petroleumblauw. 






4 opmerkingen: