zondag 18 augustus 2013

Sinds april al las ik laatst schreef ik hier mijn laatste blogbericht. Niet dat iemand er van wakker ligt dat er geen berichten meer kwamen want zo gaat dat nu eenmaal in het leven... soms zijn er andere prioriteiten. Blogschrijvers en lezers weten dat onderhand wel. Een mens moet soms werken voor echt en een mens heeft het druk met de dagdagelijkse bezigheden en een mens heeft het druk met mensen ontmoeten en het sociale leven en dan is daar de zomer en dan heeft een mens het druk met op reis gaan  en dan gaat zo'n blog op een lager pitje of op een bepaald moment op geen pitje meer. En hoe graag ik hier ook vertoefde de laatste maanden lagen de prioriteiten precies ergens anders. Ik weet niet in hoeverre ik de tijd zal vinden om hier terug met enige regelmaat wat te posten maar laat ons zeggen dat ik mijn best zal doen. Want eigenlijk valt er genoeg te posten. Werk genoeg voor Karmijn & Kobalt, rommelmarktvondsten of kringloopwinkelvondsten ook meer dan genoeg. Het naaien en haken staat momenteel ook op een laag pitje maar misschien brengt de winter daar weer wat verandering in.
Dus hopelijk tot binnenkort!

2 opmerkingen:

  1. heel begrijpelijk allemaal en zeker héél herkenbaar! Maar dan is het nu dubbel en dik uitkijken naar een nieuw berichtje van jou, kunnen we je mooie verfwerken weer bewonderen!
    Geniet nog van alles wat je doet!
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je terug bent, opeens denk ik weer aan dat kastje dat hier staat en dringend onder handen moet genomen worden, ik heb geen inspiratie, misschien moet ik er jou gewoon eens op los laten!

    BeantwoordenVerwijderen