dinsdag 29 november 2016

De woonkamer.

Tis verzekerst al bijna 2 jaar geleden dat ik de zowat schoonste winkel van Roeselare binnenliep om ons secuur uitgekozen behang te gaan kopen. Maar ik moest nog al die tijd wachten op een nieuw parket voor ik foto's kon nemen hé, je begrijpt dat wel. Op een ongeschilderd plintje zal het nu wel niet meer komen dus hupla! Die schoonste winkel van Roeselare aka vida design verkoopt trouwens allerhande schone dingen waaronder de collectie van ferm living en dus ook dit behang. Ik weet al lang niet meer waar ik het voor het eerst zag maar ik zag dit meteen zitten als compromis met het lief ( en hij gelukkig ook, wij kunnen dat gelijk goed zo compromissen sluiten enal). De tijd van frivole bloembehangetjes is namelijk voorbij sinds hij er is. Maar kom, tis niet dat dat nu zo erg is hé als je dit als resultaat ziet. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten