woensdag 12 oktober 2011

Winnaar(s) give away

Blij was ik toen de leuke reacties binnenkwamen voor de give away, meer reacties zelfs dan ik had verwacht! Zelfs enkele Hongaarse blogsters namen deel, grappig toch! En eigenlijk qua originele reacties kunnen die wel tellen want die had ik zeker niet verwacht. Maar Mare snapt nog maar weinig Engels dus haar konnen ze helaas niet overtuigen.
De eerste originele reactie kwam van Kaatje's verhaaltjes en bijna tegelijkertijd kwam de originele reactie van @Yane. Ze konden Mare beiden overtuigen en na het bekijken van de foto's op de blogs van de meiden kon Mare niet meer kiezen... Dus ging ik nog maar eens aan de haak en haakte nog een mutsje bij. Probleem opgelost! 2 winnaars dus!
Mare geeft de blauwe muts aan Kaatje en de muts die ik nog bij haakte is grijs met een gele bloem en die gaat dus naar Yane. Ik hoop dat de meiden er blij mee zullen zijn!


Sturen jullie mij een mailtje met jullie adresgegevens dan zorg ik dat de mutsen zo snel mogelijk jullie kant op komen! 

karmijn-kobalt@telenet.be 




6 opmerkingen:

  1. Die grijze vind ik ook supermooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is echt heel leuk nieuws!
    Dan hebben de buurtjes (Kaatje en Yane zijn buurmeisjes) dezelfde mutsjes, hoe leuk!
    Ik heb de muts net aan Yane laten zien en ze is in de wolken! Dat grijs en geel past perfect bij haar gele, wollen manteltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al dat ik Yane herkende op enkele foto's bij Kaatje ;-) Super!
    Fijn dat Yane in de wolken is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, maar helaas...
    Proficiat aan de twee winnaars!
    Die tweede muts is trouwens ook schitterend wat kleurencombinatie betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat superdelux heerlijk... Kaatje en Yane gaan nogal blinken met hun mutskes... Dankjewel hoor!!
    Www.kaatje1010.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mutsjes zijn de deur uit, klaar om oortjes te gaan verwarmen!

    BeantwoordenVerwijderen