dinsdag 17 januari 2012

Kleertjes voor Dina.

Zondag vond ik eindelijk nog eens tijd om mijn naaimachine boven te halen. Met als project: kleertjes voor het favoriete popje van Mare, Dina. Het leek me veilig om kleertjes te maken voor haar popje om zo nog wat te oefenen want dat naaien is toch niet zo evident.
Patroontjes vinden voor popjes leek niet zo simpel maar via pinterest kwam ik deze tegen en dat leek me haalbaar. Na wat stofjes kiezen ging ik aan de slag en behaalde toch een redelijk resultaat. Op dezelfde site vond ik ook nog een broekje dus Dina kan er weer tegen. Verre van perfect die naaisels maar goed als oefening en het allerbelangrijkste: Mare is super tevreden! En laat ons hopen Dina ook.

3 opmerkingen:

  1. Echt super hoor en voor kinderhandjes moet dat echt niet perfect zij maar lekker stevig. Ik kan me voorstellen dat je dochter en Dina heel tevreden waren :0)
    Leuke pop trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Redelijk resultaat? Ik vind het heel goed gedaan! En heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is echt mooi! En dankjewel voor de link, die kan ik hier ook nog wel gebruiken voor het popje van Lilith.

    BeantwoordenVerwijderen