donderdag 22 maart 2012

Mare 6 jaar.

Zaterdag is Mare jarig: 6 jaar!
En net op die dag viert ze ook haar lentefeest, dus dat zal hier knallen zaterdag!
Voor de vriendjes van de klas zorgen we morgen al voor een appelcake en voor ieder kindje maakte ik ook een klein geschenkje.
Ik kocht 12 kapstokjes ( ik dacht eerst om ze allemaal zelf te zagen met mijn figuurzaag maar daar was helaas geen tijd genoeg voor tussen het vele schilderen van mijn opdrachten door ) dus ging ik naar floralux ( een grote bloemenzaak waar ze ook knutselmateriaal en nog zo veel meer hebben) en kocht er onbewerkte kapstokjes. Die schilderde ik allemaal in leuke kleurtjes en motiefjes en kwam zo tot een mooi geheel.
Dus morgen mag Mare die allemaal uitdelen. En nu maar hopen dat ze er allemaal één vinden naar hun smaak en ze geen ruzie maken!

7 opmerkingen:

  1. Amai, prachtig gemaakt!
    Alvast een gelukkige verjaardag voor Mare en een fijn lentefeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel mooi! Mijn favoriet is het oranje rechtsboven.
    Proficiat voor het dubbele feest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan!!!Een dikke proficiat aan Mare en een fijn feest toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een leuke cadeautjes! Proficiat aan de jarige!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi. Hopelijk heeft Mare ondertussen een leuk feest gehad.

    BeantwoordenVerwijderen