donderdag 31 januari 2013

Kapstokje Hayley.

Je weet dat je goed bezig bent als ook je familie vraagt om iets te maken... of dat mag ik toch denken. Ik kreeg een berichtje van een nicht of ik een kapstokje wou maken voor een pas geboren baby in haar vriendenkring. Baja gij dat wil ik! Ze mailde me het kaartje door en dat was redelijk klassiek en eenvoudig dus dacht ik ik maak een eenvoudige klassieke kapstok.
Aangezien het véél te koud was in mijn zaag-atelier verhuisde ik mijn zaag machine naar mijn schilderatelier waar het wel lekker warm was. Het zagen ging goed... oefening baart kunst blijkbaar. En het schilderen hield ik dus eenvoudig. Hopelijk zijn ze er blij mee.



Mijn schilder atelier is ondertussen een zootje en ik heb geen tijd om het op te ruimen want de volgende opdracht wacht... Gelukkig zie je op foto niet hoe vuil het wel is.. enkel de rommel maar dat mag al eens hé in een atelier.


En nu wacht ik op wat daglicht om terug aan de slag te gaan... die donkere dagen zijn niet echt handig voor een schilder...





2 opmerkingen: