zaterdag 19 april 2014

De master bedroom aka de love boot.

Zoals de titel het zegt de slaapkamer van de meester. Alhoewel, ik slaap tegenwoordig niet meer alleen en al zeker niet in het nieuwe huis. Dat was toch het plan hé van al dat samenwonen enzo.

Het lief wou liever niet dat ik mijn frivole blauwe bed zou meeverhuizen dus gingen we samen op zoek naar een beter alternatief. Een bed waar we beiden tevreden mee zouden zijn. We zochten en vonden redelijk snel na wat surfen op 2de hands.be. We zijn wij geen moeilijke mensen hé en snel tevreden enal. Das nog zo makkelijk. We kozen een geestig bed en 2 bijhorende nachtkastjes en met hier en daar een kleuraccent mag het resultaat er wel zijn denk ik. We noemen het onze (love) boot, het is nogal bombastisch, vandaar. Maar aangezien we op zolder slapen mag het allemaal wel wat groter zijn, dat stoort niet en wel integendeel. Zo is de kamer goed vol en nog zo gezellig.

De muren zijn momenteel nog wit. Misschien komt daar ooit nog een kleur op of ergens een accent ofzo maar momenteel is het goed zoals het is. Vooral door de ingang die helemaal in glas is is de kamer behoorlijk indrukwekkend. Al bij al een fijne slaapkamer met een heerlijke lichtinval en wat nog beter is, ik slaap daar gelijk een roosje wat wil een mens nog meer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten