maandag 27 juni 2016

De tuin.

Anderen zien bloggen en zelf de fut niet hebben of de woorden niet vinden... ik lees het maar al te vaak en ik heb er zelf ook wel wat last van als ik dat hier zo bezie. Toch al weer wat maandjes geleden dat ik hier nog eens schreef.

Aléhup, laat ons anders eens den hof tonen. Want na de verbouwingen ( waarover ik ooit ook eens ga bloggen, jawel) had die wel wat liefde nodig. En die kreeg hij... dubbel en dik! Mijn lief heeft nogal groene vingers en ik doe trek ook al eens graag een onkruidje uit. Dus de vele bezoekjes en aankopen bij plantencentrawinkels dinges brachten al wat op.
Een kleine inkijk:


Rotstuintje 2



Anemonen.


Primula



korenbloem


Vooraan engels gras, achteraan anemonen


Passiflora


Duizendblad


Den groenselof met serre, aka de speeltuin en mancave van het lief. 


Mijn atelier 


Bloeiende lelie


Zicht op de achterkant van het huis, met de nieuwe uitbouw.


Vijgenboom


Voila se, tis al weer iets. Sinds deze foto's voegden we al weer nieuwe dingen bij zoals een waterlelie dus die is dan voor de volgende keer. 




1 opmerking: