woensdag 18 juni 2014

Het nieuwe logo.

Dat ik het nog niet over dat schitterende nieuwe logo gehad heb zeg, schandalig!
Het oude was een beetje versleten en met de verhuis en alle andere nieuwigheden in mijn leven vond ik het tijd om Karmijn & Kobalt ook wat in het nieuw te steken. Een nieuw logo dus en een nieuwe site.
Voor het logo wou ik voor de kleuren rood en blauw gaan omdat dat tenslotte toch een beetje karmijn & kobalt is. En een beetje retro en speels.
Sabine Van Osselaer van retro rock and robots zag het wel zitten om voor me aan de slag te gaan hiermee. Ze ontwierp een heerlijk iets! Echt passend bij wat en wie ik ben en wat ik doe. De borsteltjes zijn speels, de rest wat stoerder. Echt ik. Heel fijn dus!
Mijn webmaster ging aan de slag met het logo om de site wat te vernieuwen. Het concept bleef hetzelfde maar de kleuren werden aangepast aan de hand van het logo. Alles werd redelijk neutraal gehouden om de foto's van de meubeltjes er te laten uitspringen, tenslotte zijn die het meest van belang.
Een mooi geheel is het geworden.
Karmijn & Kobalt kan er weer even tegen.
Op naar een nieuw atelier nu... maar daar is nog even werk aan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten