donderdag 13 september 2012

Bureau voor mij!

Tussen de vele opdrachten door heb ik eindelijk nog eens tijd gevonden om iets voor mezelf te schilderen.
Een tijd geleden kocht ik een bureau'tje met het idee om hem helemaal om te toveren. Hij is echter in zo'n goeie staat dat ik de buitenkant gewoon een nieuw laagje vernis gaf. De binnenkant was onbewerkt dus daarmee kon ik wel aan de slag. Ik dacht hem eerst te behangen maar wegens tijdgebrek  schilderde ik de binnenkant gewoon lichtblauw. Zo past hij perfect bij mijn behangpapier.


Ziezo, tijd voor de volgende opdracht. 

7 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat is deze prachtig geworden! Ik ben helemaal verzot op dit soort retro pootjes :-) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wow, da's kei schoon...en da behang erbij, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh,supermooi !!!!! Die kleur is prachtig en past perfect bij je behang (wat ik echt wel wauw vind)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi!

    Ik kan maandag mijn bureau ophalen, ook zoiets.

    Ga kijken wat ik ermee kan doen, maar die van jou ziet er al super uit!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt ontzettend geweldig! Net heel mooi dat de buitenkant nog origineel is en de binnenkant dan zo'n hip kleurtje! Ik ben al even op zoek naar zo'n bureautje, maar ik vind er moeilijk één :-(

    BeantwoordenVerwijderen