maandag 10 september 2012

Bureau voor Roos en Lies.

Voor de eerste keer mocht ik eens een héél oude schoolbureau onder handen nemen. Iedereen kent ze wel, die oude houten lessenaars met een houten bankje aan. Op zich al prachtige stukken maar meestal zijn ze toch wat afgeleefd van de vele jaren in gebruik.
Ik schilderde het tafelblad met het patroon van het behangpapier dat in de kamer hangt waar het bureau moet komen.
Vooraan schilderde ik een gestyleerde versie van een aap en een tijger. Deze staan voor de teddybeertjes van Roos en Lies.


3 opmerkingen:

  1. hoe krijg je het telkens zó mooi klaar!!!! picco bello !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo sjiek gedaan...hoewel ik hou ook wel van mooi afgeleefd hout ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Op zich vind ik dat afgeleefde hout ook wel mooi (lees: ik DURF dit gewoon niet met mijn eigen meubels omdat ik bang ben dat ik ze verpruts) maar dit is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen