zondag 16 september 2012

Rommelmarkt 6

Deze morgen gingen ik en Mare samen op stap, eindelijk is ze enthousiast om mee te gaan rommelmarkten! Nu ze een handigheidje gevonden heeft om mij mee te chanteren... "als jij iets koopt mama dan krijg ik ook iets hé"... en aangezien ik zo goed als altijd iets vind op een rommelmarkt, ofwel voor mezelf ofwel voor Karmijn & Kobalt krijgt zij dus ook altijd iets.
Deze morgen kreeg ze 4 kiekeboe strips, ze is er helemaal in de ban van en is dus een verzameling gestart.. ( ze leert van de beste natuurlijk)
En ik vond een stofje en 3 leuke vintage tegeltjes! Op pinterest zag ik een mooi idee met allemaal verschillende tegeltjes in een keuken... wie weet kan ik er ooit genoeg vinden om het uit te voeren..


1 opmerking:

  1. Dat is echt een super mooie vondst! En het idee met allemaal verschillende tegeltjes is erg tof. Denk alleen wel dat je even bezig bent met verzamelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen