woensdag 29 april 2015

Van TV-tafel naar verzorgingstafel.

Der is iets klaar, yep echt waar! Tis de verzorgingstafel voor baby. 
Niet gewoon nieuw aangekocht, natuurlijk niet. Dat past niet in ons concept natuurlijk. Nee een oud tv-tafeltje dat ik al jaren meezeul. 
Het tafeltje stond in mijn vorige huis toen ik het kocht. Achtergelaten door Rachel, de vorige eigenaar van het huis. Zo'n typisch tv-tafeltje zoals je ze wel vaker ziet. Ik vind die schoon van vorm dus ik dacht, die doe ik niet meteen weg. 
Het tafeltje deed ooit dienst in mijn vorig atelier als pallettafel, vandaar de olieverfsporen.


Toen ik door had dat ik het nooit zou maken als kunstschilder en ik er eigenlijk na allerlei belevenissen een degout van kreeg bleef het tafeltje ongebruikt achter. 

Het belande uiteindelijk in de voorraad van Karmijn & Kobalt maar niemand leek het zo genegen als ik dus bleef het er staan. 

Bij de verhuis besloot ik toch om het mee te nemen, een tafeltje hier of daar kan altijd wel eens van pas komen. En zo bleek, want we gebruiken het in onze oude keuken om ons koffiemachien op te zetten. 

En nu, nu kreeg het eindelijk na al die jaren zijn broodnodige make-over. Ik schilderde het in tinten groen om in de badkamer te plaatsen als verzorgingstafel voor baby. Het verzorgingskussen past er perfect op, ideaal dus. En onderaan kunnen we nog wat spullen kwijt zoals luiers ( jawel we gaan voor wasbaar, later daarover meer) en wat crèmekes en dergelijke meer. 



Voila, toch al iets dat we van de to do lijst kunnen schrappen. 







3 opmerkingen:

  1. Zalig tafeltje , geschilderd in de mooiste kleur die er is !
    Dat komt in orde !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit!
    Liefs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Het lijkt er precies voor gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen