Na al die regen gisterenavond vreesde ik ervoor maar toen ik wakker werd deze ochtend zag ik een mooi zonnetje! Het ideale rommelmarktweer! Tijd ook voor mijn favoriete rommelmarkt van het jaar. Deze in Wervik! De rommelmarkt in Wervik is zowat de eerste grote rommelmarkt waar ik ooit begon met meubeltjes te verzamelen voor Karmijn en Kobalt. En tot nu toe vond ik er ook iedere keer leuke dingen. Dus ook deze keer.
Het begon met deze 2 boekjes van tekenaar Alain Grée:
Ik vond er al eens ééntje op
rommelmarkt 4 dus kan ik mijn collectie aanvullen.
Wat verder kwam ik deze stand tegen helemaal vol met oude stukken stof!
Beetje mottige foto want ik nam hem met mijn gsm. Maar het was echt de moeite! Na wat zoeken en rommelen kwam ik een paar machtig mooie stukken tegen! Van katoen tot diolen. Ik pikte er deze 2 uit en vroeg de prijs aan de oude man die ze verkocht. Hij keek eens schuin en zei 1 euro per stuk is dus 2 euro!!
Dus die kon ik echt niet laten liggen! Ook al komt er momenteel niks in huis van naaien. Misschien moet ik maar eens een oproepje doen of iemand voor mij en mijn dochter een rokje wil maken met mijn vondsten...
Tot slot vond ik nog dit retro nachtkastje voor de voorraad van Karmijn & Kobalt. Zowat het enige meubeltje dat ik kon vinden de laatste tijd op een rommelmarkt. Door het slechte weer laten de mensen hun meubeltjes thuis denk ik. Maar ik had er al een paar in voorraad, met succes, dus ik ben blij dat ik er terug ééntje heb kunnen vinden. Ze zijn zo leuk om te beschilderen!
Tevreden keerde ik huiswaarts.