woensdag 21 januari 2015

Doodgewone dingen.

Er kwam al massaal reactie op Kelly haar laatste blogpost dus ik dacht ik doe eens mee met de nieuwe hype:

* Naar een serie of film kijken waarin een liedje voorkomt en je geraakt wordt door dat klein beetje tekst of de melodie. Dat liedje opzoeken en merken dat het een fantastisch schoon lied is!
( Zoals deze gehoord in the simpsons.)
* 's Morgens de dochter naar school brengen. Door dorpen en drukte rijden en dan ons favoriete stuk inslaan en genieten van een mooie zonsopgang op rustige boerenwegjes.
* 's Morgens de dochter naar school brengen en genieten van onze tijd samen en de gesprekken die ontstaan.
* Mijn lief die kookt en daarvan geniet en er zijn werk van maakt, altijd.
* Tussen verse lakens kruipen. Een fleece dekbedovertek, ik zeg je dat is zacht warm en heerlijk tegelijk! De beste ontdekking ever, dank je Lidl!
* Klussen in huis, zien dat het lukt en tevreden zijn met je werk en denken dat heb ik weer eens mooi geklust.
* Kringwinkelen met het lief en luisteren naar zijn oneindige commentaar op de dingen die hij daar ziet.
( kringwinkels zullen nooit meer hetzelfde zijn zonder het lief)



* Een klant die mailt en zegt dat ik mijn ding mag doen, dat doen en een mail terug krijgen van die klant met super veel complimenten.
* Het feit dat er opnieuw een baby in mij groeit en ik dat in de verste verte niet had kunnen dromen een paar maanden/ jaren geleden.
* Dit in feite oneindige lijstje!











2 opmerkingen:

  1. Tof, ik ben er ook juist eentje aan het opstellen, leuk om te lezen wat anderen blij maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen