maandag 12 januari 2015

't Walhalla.

Hoog tijd was het om nog eens een stapje te zetten in het schone Roeselare. En omdat ne mens ook ne keer moet eten gingen we nog eens langs bij 't Walhalla. Vlak in het centrum gelegen en dus makkelijk te vinden voor de niet Roeselarenaars die ook eens een hongerke hebben.


't Walhalla is zo'n beetje een bruin praat-/ eetcafé. Gezellig dus. Als je een plaatsje wil in het weekend kan je wel best op voorhand reserveren want blijkbaar kennen heel wat roeselarenaars de weg en zit het altijd goed vol. Wij ( alé eigenlijk ik) zijn gelukkig vroege eters dus meestal valt het dan nog mee qua drukte. Maar zelfs als alle tafeltjes vol zitten voel je je er nog op je gemak.


Er is een kleine kaart maar er hangt ook een groot bord met suggesties. Die suggesties variëren dus van tijd. Toen wij er waren waren er niet zo héél veel suggesties. De vorige keren stond er telkens quiche op het bord en dan ga ik zonder twijfel daarvoor! Lekker dat die zijn zeg! 
Deze keer ging ik voor de cannelloni. Toegegeven de quiche is beter en ik ben tegenwoordig nogal kieskeurig maar de cannelloni ging er toch goed in. 


Een fijn plaatske in Roeselare dus voor wie eens zin heeft in iets anders dan de typische steak friet. 







1 opmerking:

  1. leuke tip, daar spring ik eens binnen als we in Roeselare zijn!

    BeantwoordenVerwijderen