woensdag 23 november 2016

Citroencake.

Aan het tempo dat ik hier aan het bakken ben de laatste tijd moet ik misschien overwegen om een nieuwe rubriek op te stellen. Cake van de week, staart naar mijn taart ( mss wat vunzig deze), dessertje na min ertje, zoiets. Ik probeerde al: wortelcake met mascarpone ( zalig, zelfs de kinderen in mijn dochters klas wist ik er mee te overtuigen), broodpudding met chocolade, broodpudding met appel en speculaas ( tip: gebruik geen speculaas van AH want die is echt vunzig), broodpudding met frambozen en witte chocolade, marmercake en wellicht nog een paar andere baksels die ik alweer vergeten ben.
Maar deze week dus citroencake. Makkelijk zat met het recept van libelle lekker. Resultaat: lekker fris, luchtig en lekker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten