donderdag 30 oktober 2014

Het nieuwe atelier deel 4: muren isoleren en afwerken.

Ondertussen zijn we alweer een hele stap verder met het nieuwe atelier.
Er werden houten kaders gemaakt op de muren, we isoleerden en er kwamen afwerkingsplaten aan.
En dit alles alweer in een razend snel tempo! Mijn timmerman, die kan er wat van!


Ik en het lief zorgden voor de isolatie.



De 3 fasen: isolatie, dampscherm en afwerkingsplaat.


Ik koos voor clic wall platen en ben geweldig content met het resultaat. De clic wall platen zijn gemaakt van mdf en afgewerkt met een laagje primer. Zo kan ik er later gewoon mee doen wat ik wil en staan ze al meteen netjes in het wit. Ok, het gemak kost wel wat maar daar gaan we het even niet over hebben. De platen klikken gewoon in elkaar vandaar de naam clic wall hé. De naden zijn nauwelijks zichtbaar en met een laagje verf wellicht onzichtbaar. 

Voila, nog 1 muur te gaan maar ik ga mij daar al installeren zulle! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten